Next Stop; New York City, USA

13 augustus 2017 - Deventer, Nederland

13 december, New York City, USA.

Hotel Newton in Manhattan, aan de beroemde Broadway met al zijn theaters. Vlakbij Central Park gelegen en daar schijnt ook altijd wat te doen te zijn. Verder willen we natuurlijk naar Times Square, Empire State Building, Ground Zero (9/11 memorial) en One World Trade Center. Het zal een doorlopende keuzetocht worden, omdat er zoveel te doen is; een tochtje op de Staten Island Ferry, het Vrijheidsbeeld oftewel Lady Liberty, Brooklyn Bridge, Fifth Avenue met Rockefeller Center, een Gospeldienst bijwonen op zondagochtend, een show op Broadway, Blue Man Group, als ik Marion zover krijg ook naar het Intrepid Sea air Space Museum en….. en…. en….. Er moet zo ontzettend veel te doen en te zien zijn, Let’s explore the City that never sleeps, The Big Apple.

Ter voorbereiding hebben we in ieder geval alvast de New York Pass aangeschaft. Die gaat ons financieel veel voordeel opleveren in deze dure wereldstad.