Naam:
Foto’s:
1583
Video’s:

Over ons

Carpe Diem, Pluk de dag! Genieten met elkaar en van elkaar, altijd, overal. We prijzen ons gelukkig dat we in de omstandigheden zijn dat we deze geweldige reis mogen en kunnen gaan maken. It must be the time of our life!

Marc en Marion

Over onze reis

Maart 2017;

Wat in juni 2013 tijdens onze geweldige reis in Canada begon als een leuk idee, kreeg steeds meer vorm en is uiteindelijk in Project AuNZ 2017 uitgemond. Geweldig om hiermee bezig te kunnen zijn en het uiteindelijk ook waar te kunnen maken.

Het is een project geworden met veel uitzoeken, veel plannen, aanpassen van plannen, meer ideeën genereren, informeren bij andere reizigers en met onze bestemmingen ervaren mensen. Als dan blijkt dat het allemaal mogelijk is qua financiën, vrije dagen, bestemmingen, enzovoort, dan kan het niet snel genoeg D-day zijn voor ons. D-day staat in dit geval voor Departure-day, vertrekdag. In ons geval zal dat 30 september 2017 zijn.

We vliegen met Emirates, maar de vluchten worden uitgevoerd door Qantas. Via Dubai vliegen we naar Bangkok, Thailand voor een stopover van 2 nachten. Vandaar door naar Sydney, Australië. Na een stadsbezoek van 2 dagen gaan we met de camper Zuid Oost Australië 4 weken lang verkennen. Vervolgens door naar Nieuw Zeeland om per camper 5,5 week het Noorder- en Zuidereiland nogmaals te ervaren. Heerlijk! Daarna vliegen we voor 5 dagen naar New York, dan 3 weken Kerst en Oud en Nieuw vieren op Curacao, om tenslotte via een nachtje Miami via Londen in januari weer op Schiphol te landen.

It's gonna be awesome..........

Bezochte landen

Wij hebben 33 landen (13%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Canada, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.