ZONdag

4 oktober 2020 - Igea Marina, Italië

Zondag 4 oktober heeft zijn naam eer aan gedaan. Zon bij het opstaan, zon op het strand, zon bij de camper, zon tijdens het eten en tot nu toe schijnt ie nog steeds. Een zonnige zondag dus. En daar hebben we niets voor hoeven te doen. We kregen dat er zomaar even bij!

We hebben dan ook niet zo heel veel gedaan vandaag. Lezen, luieren, reserveringen regelen voor de eerstvolgende twee campings waar we naartoe willen en verder niet zo heel veel bijzonders. Lekker zo’n dagje hoor!

O ja, die reserveringen hebben we maar wel gedaan, omdat er al zoveel campings gesloten zijn hier in de regio. En op de camping waar we nu staan hadden we veel geluk. We konden nog net een plekje krijgen, omdat iemand anders geannuleerd had. Toeval bestaat niet…

Tja, wat zal ik er verder van zeggen? We gaan nog wat lezen, eten, rondje camping doen en morgen doen we het allemaal waarschijnlijk nog een keer op ongeveer dezelfde wijze. De rust en ontspanning begint te komen, het vakantiegevoel is er en de zin om nog een stuk Italië te gaan ontdekken ook.

Mooi vooruitzicht!

La vita e bella!

Ciao

Marc

1. Bart:
    5 oktober 2020
    Nou lekker maar daar heb je ook de zondag voor om effe heerlijk te relaxen en te genieten van die blonde stoot die uit de zee kwam wandelen🥰🥰🥰